Počet záznamů: 1  

Současná sociální práce - teorie a praxe

  1. SYS0046377
    LBL
      
    01779nam^a2200433^a^4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20231013142939.7
    007
      
    ta
    008
      
    110310s2011^^^^xr^^^^^e^^^^^^100^0^cze^^
    015
      
    $a cnb002173875
    020
      
    $a 978-80-7414-333-5 $q (brožováno)
    035
      
    $a (OCoLC)724298995
    040
      
    $a ABA001 $b cze
    041
    0-
    $a cze $a slo $b eng
    072
    -7
    $a 364-1/-7 $x Druhy sociální pomoci a služeb $2 Konspekt $9 18 $T . $7 hk_us_auth*m0351466
    111
    2-
    $7 unknown*xx0134171 $a Současná sociální práce - teorie a praxe $d (2009 : $c Ústí nad Labem, Česko)
    245
    10
    $a Současná sociální práce - teorie a praxe : $b sborník příspěvků z mezinárodní konference : Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, [katedra sociální práce, 23.9.2009 / $c editor Radka Michelová]
    250
      
    $a Vydání první
    260
      
    $a Ústí nad Labem : $b Univerzita J.E. Purkyně, $c 2010 [i.e. 2011]
    300
      
    $a 50 stran ; $c 21 cm
    490
    1-
    $a Sborník
    500
      
    $a Správné vročení v tiráži
    500
      
    $a 200 výtisků
    504
      
    $a Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
    546
      
    $a Část. slovenský text, anglická resumé
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0214685 $a sociální práce $x teorie a praxe $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0214685 $a sociální práce $x vzdělávání $2 czenas
    655
    -7
    $7 hk_us_auth*0038795 $a sborníky konferencí $2 czenas
    700
    1-
    $7 unknown*xx0134170 $a Michelová, Radka $4 edt
    710
    2-
    $7 unknown*xx0112697 $a Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. $b Katedra sociální práce
    810
    2-
    $a Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. $t Sborníky
    910
      
    $a HKD002 $b 99038-I-3

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.