Počet záznamů: 1
Marketingové komunikace na počátku kyberkulturního věku
SYS 0046494 LBL 00000naa-a22^^^^^7i-4500 003 CZ-HkUHK 005 20180619132338.6 008 180013s2011----xr-||||||||||-00|-0-cze-d 040 $a HKD002 $b cze $e rda 041 0-
$a cze $b eng 072 $a 339 $x Obchod $9 4 $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351106 100 1-
$7 hk_us_auth*0095106 $a Stoličný, Peter, $d 1945- $4 aut 245 10
$a Marketingové komunikace na počátku kyberkulturního věku = $b Marketing communications at the outset of cybercultural age / $c Peter Stoličný 246 31
$a Marketing communications at the outset of cybercultural age 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nz $2 rdacarrier 520 $a Není jednoduché pokusit se o nadhled nad budoucností marketingu z hlediska obecně civilizačního i technologického. 21. století přináší nejen globální ekonomickou krizi, ale také akceleraci informačních technologií. Penetrovaný trh reklamního průmyslu a množství nových nápadů, které jsou inspirovány jinými vědními obory. Od neurologie po geografii. Od psychologie po diferenciální derivace. Od literatury po multiplikaci audiovizuálních sdělení. V takovém prostředí je nutné klást si jiný typ otázek než v minulosti, ovšem jedna konstanta v marketingu zůstává, a tou je jeho poslání: uspokojování potřeb zákazníka. 520 $a It is not easy to attempt a detached view on marketing future from the perspective of both civilisation and technologies. The 21st century brings not only the economical crisis, but also an acceleration of information technologies, a penetrated market of advertising industry and a quantity of new ideas inspired by other sciences. From neurology to geography. From psychology to differential derivations. From literature to multiplication of audio-visual messages. In this kind of environment, it is necessary to ask an another type of questions than we used to ask in the past. However, one invariable in marketing remains and that is its mission: to satisfy clients' needs. 650 07
$7 hk_us_auth*0008943 $a marketingová komunikace $y 21. století $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0090592 $a guerilla marketing $y 21. století $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0088596 $a neuromarketing $y 21. století $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*m0048218 $a marketing $y 21. století $2 czenas 655 -4
$7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku 773 0-
$w hk_us_cat*0011116 $a Bačuvčík, Radim $t Tradiční a nové v marketingové komunikaci $b 1. vyd. $d Zlín : VeRBuM, 2011 $h 218 s. $z 978-80-87500-04-0 (brož.) $g S. 9-17 910 $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1