Počet záznamů: 1  

Marketingové komunikace na počátku kyberkulturního věku

  1. SYS0046494
    LBL
      
    00000naa-a22^^^^^7i-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20180619132338.6
    008
      
    180013s2011----xr-||||||||||-00|-0-cze-d
    040
      
    $a HKD002 $b cze $e rda
    041
    0-
    $a cze $b eng
    072
      
    $a 339 $x Obchod $9 4 $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351106
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*0095106 $a Stoličný, Peter, $d 1945- $4 aut
    245
    10
    $a Marketingové komunikace na počátku kyberkulturního věku = $b Marketing communications at the outset of cybercultural age / $c Peter Stoličný
    246
    31
    $a Marketing communications at the outset of cybercultural age
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nz $2 rdacarrier
    520
      
    $a Není jednoduché pokusit se o nadhled nad budoucností marketingu z hlediska obecně civilizačního i technologického. 21. století přináší nejen globální ekonomickou krizi, ale také akceleraci informačních technologií. Penetrovaný trh reklamního průmyslu a množství nových nápadů, které jsou inspirovány jinými vědními obory. Od neurologie po geografii. Od psychologie po diferenciální derivace. Od literatury po multiplikaci audiovizuálních sdělení. V takovém prostředí je nutné klást si jiný typ otázek než v minulosti, ovšem jedna konstanta v marketingu zůstává, a tou je jeho poslání: uspokojování potřeb zákazníka.
    520
      
    $a It is not easy to attempt a detached view on marketing future from the perspective of both civilisation and technologies. The 21st century brings not only the economical crisis, but also an acceleration of information technologies, a penetrated market of advertising industry and a quantity of new ideas inspired by other sciences. From neurology to geography. From psychology to differential derivations. From literature to multiplication of audio-visual messages. In this kind of environment, it is necessary to ask an another type of questions than we used to ask in the past. However, one invariable in marketing remains and that is its mission: to satisfy clients' needs.
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0008943 $a marketingová komunikace $y 21. století $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0090592 $a guerilla marketing $y 21. století $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0088596 $a neuromarketing $y 21. století $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0048218 $a marketing $y 21. století $2 czenas
    655
    -4
    $7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku
    773
    0-
    $w hk_us_cat*0011116 $a Bačuvčík, Radim $t Tradiční a nové v marketingové komunikaci $b 1. vyd. $d Zlín : VeRBuM, 2011 $h 218 s. $z 978-80-87500-04-0 (brož.) $g S. 9-17
    910
      
    $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.