Počet záznamů: 1
Jak komunikovat s budoucími seniory v Moravskoslezském kraji?
SYS 0047091 LBL 00000naa-a22^^^^^7i-4500 003 CZ-HkUHK 005 20180622134141.5 008 180013s2011----xr-||||||||||-00|-0-cze-d 040 $a HKD002 $b cze $e rda 041 0-
$a cze $b eng 072 $2 Konspekt $a 659 $x Reklama. Public relations. Média $9 4 $T . $7 hk_us_auth*m0351122 100 1-
$7 hk_us_auth*0095299 $a Matušínská, Kateřina, $d 1980- $4 aut 245 10
$a Jak komunikovat s budoucími seniory v Moravskoslezském kraji? = $b How to communicate with the future seniors in the Moravian-Silesian Region? / $c Kateřina Matušínská, Marta Wilczková 246 31
$a How to communicate with the future seniors in the Moravian-Silesian Region? 300 $b 1 tabulka 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nz $2 rdacarrier 520 $a Tato kapitola se zabývá problematikou segmentace a marketingového potenciálu významné věkové cílové skupiny 50+, která představuje v současnosti velkou tržní sílu a je motivem ke vzniku nového marketingového směru, tzv. seniorského marketingu. Na základě primárního výzkumu, který byl prioritně zaměřen na výtvorem segmentačního profilu cílové skupiny 50 - 60 let (potenciálních seniorů) byly navrženy vhodné marketingové komunikační programy pro tyto jednotlivé segmenty v rámci vymezené cílové skupiny. Primární výzkum byl geograficky vymezen na Moravskoslezský kraj. Segmentační profil byl vytvořen v programu SPSS pomocí shlukové analýzy - dvoustupňového shlukování. 520 3-
$a This chapter focuses on the segmentation and marketing potential of the specific and significant target group of the population 50+ which could be a goldmine for companies which are planning to target seniors in the near future. This fact could be also the impulse of the new marketing tendency formation - marketing of „grey markets". The attention is given to the outputs of the realized primary marketing research of the defined target group (50 - 60 as an economical active). Then the segmentation profile of the target group (50 -60) was generated and the suitable marketing communication programs for the created segments in this determined target group were proposed. The primary marketing research was realized in the area of the Moravian-Silesian Region. The segmentation profile is the output from the computer programme SPSS - Cluster Analysis - Two-step clustering. 650 07
$7 hk_us_auth*m0048218 $a marketing $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0008943 $a marketingová komunikace $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*m0080110 $a reklama a propagace $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0015075 $a marketingový výzkum $2 czenas $z Moravskoslezský kraj (Česko : 2000-) 650 07
$7 hk_us_auth*0080476 $a segmentace trhu $2 czenas $z Moravskoslezský kraj (Česko : 2000-) 650 07
$7 hk_us_auth*0089820 $a osoby 50+ $2 czenas $z Moravskoslezský kraj (Česko : 2000-) 650 07
$7 hk_us_auth*0009794 $a senioři $z Moravskoslezský kraj (Česko : 2000-) $2 czenas 655 -4
$7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku 700 1-
$7 hk_us_auth*0069111 $a Wilczková, Marta $4 aut 773 0-
$w hk_us_cat*0011116 $a Bačuvčík, Radim $t Tradiční a nové v marketingové komunikaci $b 1. vyd. $d Zlín : VeRBuM, 2011 $h 218 s. $z 978-80-87500-04-0 (brož.) $g S. 99-106 910 $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1