Počet záznamů: 1  

Jak komunikovat s budoucími seniory v Moravskoslezském kraji?

  1. SYS0047091
    LBL
      
    00000naa-a22^^^^^7i-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20180622134141.5
    008
      
    180013s2011----xr-||||||||||-00|-0-cze-d
    040
      
    $a HKD002 $b cze $e rda
    041
    0-
    $a cze $b eng
    072
      
    $2 Konspekt $a 659 $x Reklama. Public relations. Média $9 4 $T . $7 hk_us_auth*m0351122
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*0095299 $a Matušínská, Kateřina, $d 1980- $4 aut
    245
    10
    $a Jak komunikovat s budoucími seniory v Moravskoslezském kraji? = $b How to communicate with the future seniors in the Moravian-Silesian Region? / $c Kateřina Matušínská, Marta Wilczková
    246
    31
    $a How to communicate with the future seniors in the Moravian-Silesian Region?
    300
      
    $b 1 tabulka
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nz $2 rdacarrier
    520
      
    $a Tato kapitola se zabývá problematikou segmentace a marketingového potenciálu významné věkové cílové skupiny 50+, která představuje v současnosti velkou tržní sílu a je motivem ke vzniku nového marketingového směru, tzv. seniorského marketingu. Na základě primárního výzkumu, který byl prioritně zaměřen na výtvorem segmentačního profilu cílové skupiny 50 - 60 let (potenciálních seniorů) byly navrženy vhodné marketingové komunikační programy pro tyto jednotlivé segmenty v rámci vymezené cílové skupiny. Primární výzkum byl geograficky vymezen na Moravskoslezský kraj. Segmentační profil byl vytvořen v programu SPSS pomocí shlukové analýzy - dvoustupňového shlukování.
    520
    3-
    $a This chapter focuses on the segmentation and marketing potential of the specific and significant target group of the population 50+ which could be a goldmine for companies which are planning to target seniors in the near future. This fact could be also the impulse of the new marketing tendency formation - marketing of „grey markets". The attention is given to the outputs of the realized primary marketing research of the defined target group (50 - 60 as an economical active). Then the segmentation profile of the target group (50 -60) was generated and the suitable marketing communication programs for the created segments in this determined target group were proposed. The primary marketing research was realized in the area of the Moravian-Silesian Region. The segmentation profile is the output from the computer programme SPSS - Cluster Analysis - Two-step clustering.
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0048218 $a marketing $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0008943 $a marketingová komunikace $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0080110 $a reklama a propagace $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0015075 $a marketingový výzkum $2 czenas $z Moravskoslezský kraj (Česko : 2000-)
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0080476 $a segmentace trhu $2 czenas $z Moravskoslezský kraj (Česko : 2000-)
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0089820 $a osoby 50+ $2 czenas $z Moravskoslezský kraj (Česko : 2000-)
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0009794 $a senioři $z Moravskoslezský kraj (Česko : 2000-) $2 czenas
    655
    -4
    $7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku
    700
    1-
    $7 hk_us_auth*0069111 $a Wilczková, Marta $4 aut
    773
    0-
    $w hk_us_cat*0011116 $a Bačuvčík, Radim $t Tradiční a nové v marketingové komunikaci $b 1. vyd. $d Zlín : VeRBuM, 2011 $h 218 s. $z 978-80-87500-04-0 (brož.) $g S. 99-106
    910
      
    $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.