Počet záznamů: 1  

Informační zdroje a reklamní impulzy v kontextu mezigenerační komparace

  1. SYS0047102
    LBL
      
    00000naa-a22^^^^^7i-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20180625101254.3
    008
      
    180013s2011----xr-||||||||||-00|-0-cze-d
    040
      
    $a HKD002 $b cze $e rda
    041
    0-
    $a cze $b eng
    072
      
    $2 Konspekt $a 659 $x Reklama. Public relations. Média $9 4 $T . $7 hk_us_auth*m0351122
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*0087603 $a Matusiková, Lucja, $d 1971- $4 aut
    245
    10
    $a Informační zdroje a reklamní impulzy v kontextu mezigenerační komparace = $b The sources of information and impulse of advertising in the context of inter-generational comparison / $c Lucja Matusiková
    246
    31
    $a Sources of information and impulse of advertising in the context of inter-generational comparison
    300
      
    $b 8 tabulek
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nz $2 rdacarrier
    520
      
    $a Marketingová komunikace je nedílnou součástí každodenního bytí jednotlivých aktérů tržních vztahů. V poslední době se v této oblasti udála celá škála změn, jež významným způsobem ovlivňují způsob a rozsah nabídky a poptávky po zboží, a také rychlost a operativnost jeho přesunu od výrobce ke konečnému spotřebiteli. Ač se všechny tyto etapy obchodních vztahů zrychlují obecně, lze vypozorovat, že u některých spotřebitelů se novinky zabydlují pomaleji než u jiných. Kapitola si tak klade za cíl zjistit, jaké informační zdroje používají vybrané věkové skupiny ke konkrétním účelům, a také jak reagují předmětné věkové kohorty na vybrané reklamní impulzy. K potvrzení či zamítnutí nastolených hypotéz poslouží Chi-kvadrát test nezávislosti.
    520
      
    $a Marketing communication is an inseparable part of everyday existence for individual participants of market terms. There has occurred all range of changes influencing both the way and range of supply and demand for goods as well as speed and promptitude of moving goods from the manufacturer to the final consumer. Even though all these stages of business relationship are getting faster in general, it is possible to notice that in case of some customers innovative goods are settling in slower then at the others. The chapter is also aimed to determine which information sources are used by chosen age groups to particular purposes and also how the subject of the age cohorts react to chosen advertising impulses. "Chi-Square" test of independence is being used to confirm or dismiss the established hypothesis.
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0048218 $a marketing $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0008943 $a marketingová komunikace $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0080110 $a reklama a propagace $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0015075 $a marketingový výzkum $z Česko $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0023421 $a empirický výzkum $z Česko $2 czenas
    655
    -4
    $7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku
    773
    0-
    $w hk_us_cat*0011116 $a Bačuvčík, Radim $t Tradiční a nové v marketingové komunikaci $b 1. vyd. $d Zlín : VeRBuM, 2011 $h 218 s. $z 978-80-87500-04-0 (brož.) $g S. 107-115
    910
      
    $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.