Počet záznamů: 1
Ako vnímajú problematiku výtvarného nadania vysokoškolskí študenti
SYS 0049485 LBL 00000naa-a22^^^^^7i-4500 003 CZ-HkUHK 005 20190208111122.7 008 190115s2014----xr-||||||||||-10|-0-slo-d 040 $a HKD002 $b cze $e rda 072 $2 Konspekt $a 376 $x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob $9 22 $T . $7 hk_us_auth*m0351569 100 1-
$7 hk_us_auth*0069123 $a Valachová, Daniela $4 aut 245 10
$a Ako vnímajú problematiku výtvarného nadania vysokoškolskí študenti / $c Daniela Valachová, Martina Pavlikánová 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nz $2 rdacarrier 520 2-
$a Príspevok prezentuje výsledky výskumnej sondy, ktorá bola zameraná na sledovanie vnímania výtvarného nadania v inkluzívnom prostredí študentmi učiteľstva výtvarného umenia. Okrem výsledkov a diskusie ponúka aj návrhy smerované do vzdelávania učiteľov výtvarného umenia. 650 07
$7 hk_us_auth*0097148 $a umělecký talent $2 czenas 650 04
$7 hk_us_auth*0090104 $a inkluzivní pedagogika 650 07
$7 hk_us_auth*0024457 $a integrovaná výchova a vzdělávání $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0010537 $a vysokoškolští studenti $2 czenas $x názory a postoje 650 07
$7 hk_us_auth*0009919 $a pedagogický výzkum $z Slovensko $2 czenas 655 -4
$7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku 700 1-
$7 hk_us_auth*0097151 $a Pavlikánová, Martina $4 aut 773 0-
$w hk_us_cat*0034883 $t Sborník příspěvků z vědecké konference s mezinárodní účastí Inkluzivní vzdělávání v globálních a v užších kontextech $b 1. vyd. $d Ostrava : Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2014 $z 978-80-7464-660-7 (brož.) $7 m2am $g S. 143-151 (nečíslované strany) 910 $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1