Počet záznamů: 1
Instagram jako součást kurzů odborného anglického jazyka realizovaných s využitím LMS Moodle
SYS 0050517 LBL 00000naa-a22^^^^^7i-4500 003 CZ-HkUHK 005 20190517111916.4 008 190401s2018----xr-||||||||||-10|-0-cze-d 040 $a HKD002 $b cze $e rda 072 $a 37.09 $x Organizace výuky a vzdělávání $9 22 $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351573 100 1-
$7 hk_us_auth*0097215 $a Brebera, Pavel $4 aut 245 10
$a Instagram jako součást kurzů odborného anglického jazyka realizovaných s využitím LMS Moodle / $c Pavel Brebera 300 $b 2 grafy 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nz $2 rdacarrier 520 3-
$a V příspěvku jsou nastíněny možnosti využívání konkrétní sociální sítě pro potřeby podpory procesů učení se odborného anglického jazyka v univerzitním prostředí. Na základě uplatnění principů vnitřní diferenciace v rámci předmětu odborný anglický jazyk prostřednictvím LMS Moodle bylo studentům umožněno, aby si zvolili takový typ plnění seminárního zadání, který by jim dle jejich preferencí umožnil čerpat nejen z kontextu formálního kurikula studijního předmětu, ale i z širších kontextů informálního učení. Jednu z alternativ představovalo profesně zacílené autentické "mikroblogování" prostřednictvím sociální sítě Instagram. V souladu s principy cizojazyčné výuky byl tento volitelný způsob plnění seminárních požadavků pojat interaktivně a jeho propojení s formálním kurikulem předmětu bylo realizováno za využití LMS Moodle. 650 07
$7 hk_us_auth*0008353 $a e-learning $2 czenas 650 04
$7 hk_us_auth*0068557 $a Moodle 650 07
$7 hk_us_auth*0097514 $a Instagram $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0008355 $a počítačem podporovaná výuka $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*m0034351 $a angličtina $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*m0230721 $a jazyková výuka $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0009940 $a vysokoškolské studium $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0009919 $a pedagogický výzkum $2 czenas 655 -4
$7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku 773 0-
$w hk_us_cat*0049393 $t Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2018 $b Vydání první $d Hradec Králové: Gaudeamus, 2018 $h 53 s. $z 978-80-7435-718-3 $7 m2am $g S. 9-14 910 $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1