Počet záznamů: 1  

Instagram jako součást kurzů odborného anglického jazyka realizovaných s využitím LMS Moodle

  1. SYS0050517
    LBL
      
    00000naa-a22^^^^^7i-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20190517111916.4
    008
      
    190401s2018----xr-||||||||||-10|-0-cze-d
    040
      
    $a HKD002 $b cze $e rda
    072
      
    $a 37.09 $x Organizace výuky a vzdělávání $9 22 $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351573
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*0097215 $a Brebera, Pavel $4 aut
    245
    10
    $a Instagram jako součást kurzů odborného anglického jazyka realizovaných s využitím LMS Moodle / $c Pavel Brebera
    300
      
    $b 2 grafy
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nz $2 rdacarrier
    520
    3-
    $a V příspěvku jsou nastíněny možnosti využívání konkrétní sociální sítě pro potřeby podpory procesů učení se odborného anglického jazyka v univerzitním prostředí. Na základě uplatnění principů vnitřní diferenciace v rámci předmětu odborný anglický jazyk prostřednictvím LMS Moodle bylo studentům umožněno, aby si zvolili takový typ plnění seminárního zadání, který by jim dle jejich preferencí umožnil čerpat nejen z kontextu formálního kurikula studijního předmětu, ale i z širších kontextů informálního učení. Jednu z alternativ představovalo profesně zacílené autentické "mikroblogování" prostřednictvím sociální sítě Instagram. V souladu s principy cizojazyčné výuky byl tento volitelný způsob plnění seminárních požadavků pojat interaktivně a jeho propojení s formálním kurikulem předmětu bylo realizováno za využití LMS Moodle.
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0008353 $a e-learning $2 czenas
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0068557 $a Moodle
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0097514 $a Instagram $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0008355 $a počítačem podporovaná výuka $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0034351 $a angličtina $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0230721 $a jazyková výuka $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0009940 $a vysokoškolské studium $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0009919 $a pedagogický výzkum $2 czenas
    655
    -4
    $7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku
    773
    0-
    $w hk_us_cat*0049393 $t Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2018 $b Vydání první $d Hradec Králové: Gaudeamus, 2018 $h 53 s. $z 978-80-7435-718-3 $7 m2am $g S. 9-14
    910
      
    $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.