Počet záznamů: 1  

Inkluzivní vzdělávání z pohledu rodičů dětí s postižením

  1. SYS0050540
    LBL
      
    00000naa-a22^^^^^7i-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20190521105021.9
    008
      
    190401s2012----xo-||||||||||-10|-0-cze-d
    040
      
    $a HKD002 $b cze $e rda
    072
      
    $a 376 $x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob $9 22 $T . $7 hk_us_auth*m0351569
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*m0365956 $a Vágnerová, Marie, $d 1946- $4 aut
    245
    10
    $a Inkluzivní vzdělávání z pohledu rodičů dětí s postižením / $c Marie Vágnerová
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nz $2 rdacarrier
    520
    3-
    $a Nástup do školy je pro rodiče postižených dětí obtížnou fází, kterou musí nějak zvládnout. Inkluzivní vzdělávání se jim jeví jako dobré řešení, které minimálně symbolicky přibližuje jejich dítě normě. Rodiče ve větší míře zajímá, jak bude dítě zvládat výuku, socializační přínos inkluze je pro ně méně významný. S postupem času se mění jejich postoj k inkluzivnímu vzdělávání a začínají si více uvědomovat i zátěže, které s ním souvisejí.
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0024457 $a integrovaná výchova a vzdělávání $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0009141 $a děti se zdravotním postižením $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0008526 $a rodiče a děti $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0032216 $a rodina a škola $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0058472 $a názory a postoje $2 czenas
    655
    -4
    $7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku
    773
    0-
    $w hk_us_cat*0022038 $t Výchovný aspekt inkluzívnej edukácie a jeho dimenzie $h 370 s. $d Bratislava : Iris, 2012 $z 978-80-89256-89-1 (váz.) $7 nnam $g S. 62-72
    910
      
    $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.