Počet záznamů: 1
Inkluzivní vzdělávání z pohledu rodičů dětí s postižením
SYS 0050540 LBL 00000naa-a22^^^^^7i-4500 003 CZ-HkUHK 005 20190521105021.9 008 190401s2012----xo-||||||||||-10|-0-cze-d 040 $a HKD002 $b cze $e rda 072 $a 376 $x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob $9 22 $T . $7 hk_us_auth*m0351569 100 1-
$7 hk_us_auth*m0365956 $a Vágnerová, Marie, $d 1946- $4 aut 245 10
$a Inkluzivní vzdělávání z pohledu rodičů dětí s postižením / $c Marie Vágnerová 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nz $2 rdacarrier 520 3-
$a Nástup do školy je pro rodiče postižených dětí obtížnou fází, kterou musí nějak zvládnout. Inkluzivní vzdělávání se jim jeví jako dobré řešení, které minimálně symbolicky přibližuje jejich dítě normě. Rodiče ve větší míře zajímá, jak bude dítě zvládat výuku, socializační přínos inkluze je pro ně méně významný. S postupem času se mění jejich postoj k inkluzivnímu vzdělávání a začínají si více uvědomovat i zátěže, které s ním souvisejí. 650 07
$7 hk_us_auth*0024457 $a integrovaná výchova a vzdělávání $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0009141 $a děti se zdravotním postižením $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0008526 $a rodiče a děti $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0032216 $a rodina a škola $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*m0058472 $a názory a postoje $2 czenas 655 -4
$7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku 773 0-
$w hk_us_cat*0022038 $t Výchovný aspekt inkluzívnej edukácie a jeho dimenzie $h 370 s. $d Bratislava : Iris, 2012 $z 978-80-89256-89-1 (váz.) $7 nnam $g S. 62-72 910 $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1