Počet záznamů: 1  

Didaktické a mimodidaktické determinanty inkluzívnej edukácie

  1. SYS0050766
    LBL
      
    00000naa-a22^^^^^7i-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20190604120015.5
    008
      
    190401s2012----xo-||||||||||-10|-0-slo-d
    040
      
    $a HKD002 $b cze $e rda
    072
      
    $a 376 $x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob $9 22 $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351569
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*0097561 $a Chrzanowska, Iwona $4 aut
    245
    10
    $a Didaktické a mimodidaktické determinanty inkluzívnej edukácie / $c Iwona Chrzanowska
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nz $2 rdacarrier
    520
    3-
    $a Inklúzia ako výzva na zmenu myslenia i konania v edukácii. Výsledky komparatívneho výskumu inkludovaných žiakov s mentálnou retardáciou a žiakov s problémami v učení v humanitnej a matematicko-prírodovednej oblasti. Vzdelávanie žiakov s mentálnym postihnutím v bežnej škole zatiaľ neprináša očakávané výsledky. Automarginalizácia ako protipól inklúzie. Návrhy na zlepšenie v oblasti efektívnosti foriem, metód a zásad vzdelávania ako aj kompetencií pedagógov.
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0024457 $a integrovaná výchova a vzdělávání $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0010427 $a děti s mentálním postižením $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0067949 $a mládež s mentálním postižením $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0076854 $a speciální vzdělávací potřeby $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0009919 $a pedagogický výzkum $2 czenas
    655
    -4
    $7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku
    773
    0-
    $w hk_us_cat*0022038 $t Výchovný aspekt inkluzívnej edukácie a jeho dimenzie $h 370 s. $d Bratislava : Iris, 2012 $z 978-80-89256-89-1 (váz.) $7 nnam $g S. 109-117
    910
      
    $a HKD002 $t rm
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.