Počet záznamů: 1  

Sekundární analýza PISA 2015

  1. SYS0051153
    LBL
      
    03293nam^a2200781^i^4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20231013143136.4
    007
      
    ta
    008
      
    180409s2018^^^^xr^ab^^e^^^^^^000^0^cze^^
    015
      
    $a cnb002991101
    020
      
    $a 978-80-88087-17-5 $q (brožováno)
    035
      
    $a (OCoLC)1051232986
    040
      
    $a OLA001 $b cze $e rda
    043
      
    $a e-xr---
    045
      
    $a y1y1
    072
    -7
    $a 37 $x Výchova a vzdělávání $2 Konspekt $9 22 $T . $7 hk_us_auth*m0351574
    100
    1-
    $7 unknown*jo2012704172 $a Brusenbauch Meislová, Monika, $d 1984- $4 aut
    245
    10
    $a Sekundární analýza PISA 2015 : $b vliv složení třídy, metod uplatňovaných učitelem a využívání technologií na výsledky českých žáků / $c autoři: Monika Brusenbauch Meislová, Stanislav Daniel, Roman Folwarczný, Oldřich Hájek, Tomáš Lebeda, Jakub Lysek, Daniel Marek, Alena Navrátilová, Michal Soukop, Kateřina Zymová a Markéta Žídková
    246
    30
    $a Vliv složení třídy, metod uplatňovaných učitelem a využívání technologií na výsledky českých žáků
    264
    -1
    $a Praha : $b Česká školní inspekce, $c 2018
    300
      
    $a 88 stran : $b barevné ilustrace, mapy ; $c 30 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    500
      
    $a Na obálce označení 2017/2018
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    610
    27
    $7 hk_us_auth*m0519088 $a Programme for International Student Assessment $2 czenas
    648
    -7
    $7 hk_us_auth*0084978 $a 2015 $2 czenas
    648
    -7
    $7 hk_us_auth*0068076 $a 2011-2020 $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0017192 $a hodnocení žáků $z Česko $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0008545 $a základní školy $z Česko $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0008750 $a střední školy $z Česko $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0020976 $a přírodovědná gramotnost $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0034471 $a matematika $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0009919 $a pedagogický výzkum $z Česko $y 2011-2020 $2 czenas
    655
    -7
    $7 hk_us_auth*0009890 $a výzkumné zprávy $2 czenas
    700
    1-
    $7 unknown*ola20181002324 $a Daniel, Stanislav $4 aut
    700
    1-
    $a Folwarczný, Roman $4 aut
    700
    1-
    $7 hk_us_auth*0072160 $a Hájek, Oldřich, $d 1981- $4 aut
    700
    1-
    $7 hk_us_auth*m0378077 $a Lebeda, Tomáš, $d 1976- $4 aut
    700
    1-
    $7 unknown*mzk2017970742 $a Lysek, Jakub, $d 1989- $4 aut
    700
    1-
    $7 unknown*ola20181002337 $a Marek, Daniel, $d 1969- $4 aut
    700
    1-
    $a Navrátilová, Alena $4 aut
    700
    1-
    $a Soukop, Michal $4 aut
    700
    1-
    $a Zymová, Kateřina $4 aut
    700
    1-
    $7 unknown*js20050704022 $a Žídková, Markéta, $d 1975- $4 aut
    910
      
    $a HKD002 $b 98865/154-III

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.