Počet záznamů: 1
International marketing
SYS 0051548 LBL 01746cam^a2200445^i^4500 003 CZ-HkUHK 005 20240214112341.2 007 ta 008 161205s2016^^^^xr^a^^^f^^^^^^001^0^eng^d 015 $a cnb002865971 020 $a 978-80-245-2152-7 $q (brožováno) : $c Kč 380,00 035 $a (OCoLC)972616586 040 $a KLG001 $b cze $d OLA001 $e rda 041 0-
$a eng $b eng 072 -7
$a 658 $x Řízení a správa podniku $2 Konspekt $9 4 $T . $7 hk_us_auth*m0351121 100 1-
$7 unknown*pna2010582238 $a Král, Petr $4 aut 245 10
$a International marketing : $b theory, practices and new trends / $c Petr Král, Hana Machková, Markéta Lhotáková, Gina Cook 250 $a Second revised edition 264 -1
$a Prague : $b Oeconomica, nakladatelství VŠE, $c 2016 300 $a 245 stran : $b ilustrace ; $c 25 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 500 $a Na obálce: University of Economics, Prague, Faculty of International Relations 504 $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík 546 $a Anglické resumé 650 07
$7 hk_us_auth*0013158 $a mezinárodní marketing $2 czenas 650 0-
$a international marketing $2 eczenas 655 -7
$7 hk_us_auth*0008280 $a kolektivní monografie $2 czenas 700 1-
$7 hk_us_auth*m0366227 $a Machková, Hana $4 aut 700 1-
$7 unknown*pna2010582246 $a Lhotáková, Markéta, $d 1971- $4 aut 700 1-
$7 unknown*vse2016935249 $a Cook, Gina, $d 1970- $4 aut 710 2-
$7 unknown*kn20010709400 $a Vysoká škola ekonomická v Praze. $b Fakulta mezinárodních vztahů $4 pbl 910 $a HKD002 $b 101581-II
Počet záznamů: 1