Počet záznamů: 1
Marketingový výzkum
SYS 0056828 LBL 04774nam^a2201165^i^4500 003 CZ^PrSKC 005 20210428085516.8 007 ta 008 170823s2017^^^^xr^a^^^f^^^^^^001^0^cze^^ 015 $a cnb002928680 020 $a 978-80-271-0206-8 $q (vázáno) 035 $a (OCoLC)1011105476 040 $a OLA001 $b cze $d ABA001 $e rda 072 -7
$a 005 $x Management. Řízení $9 4 $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351116 100 1-
$7 hk_us_auth*0100454 $a Tahal, Radek, $d 1970- $4 aut 245 10
$a Marketingový výzkum : $b postupy, metody, trendy / $c Radek Tahal a kolektiv 250 $a První vydání 264 -1
$a Praha : $b Grada Publishing, $c 2017 300 $a 261 stran : $b ilustrace ; $c 25 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 490 1-
$a Expert 504 $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík 520 $a Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají - od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty. $b Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy, jednotlivá témata pojímají prakticky s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů a s konkrétními metodami a technikami kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Velká pozornost je zaměřena na moderní metody výzkumu, např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýzu a další inovativní metody. Nakladatelská anotace. Kráceno. 650 07
$7 hk_us_auth*0015075 $a marketingový výzkum $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0100451 $a výzkumné projekty $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*m0048218 $a marketing $2 czenas $x kvantitativní výzkum 650 07
$7 hk_us_auth*m0048218 $a marketing $2 czenas $x kvalitativní výzkum 655 -7
$7 hk_us_auth*0008280 $a kolektivní monografie $2 czenas 830 -0
$7 hk_us_auth*m0215068 $a Expert (Grada) 910 $a HKD002 $b 103286-II
Počet záznamů: 1