Počet záznamů: 1
Jak na digitální marketingovou strategii firmy
SYS 0059935 LBL 01795nam^a2200481^i^4500 003 CZ-HkUHK 005 20231013143425.5 007 ta 008 210806s2021^^^^xr^a^^^e^f^^^^000^0^cze^^ 015 $a cnb003346171 020 $a 978-80-7494-564-9 $q (brožováno) 040 $a BOA001 $b cze $e rda 072 -7
$a 658 $x Řízení a správa podniku $2 Konspekt $9 4 $T . $7 hk_us_auth*m0351121 100 1-
$7 hk_us_auth*0102779 $a Semerádová, Tereza $4 aut 245 10
$a Jak na digitální marketingovou strategii firmy / $c Tereza Semerádová, Petr Weinlich, Pavla Švermová, Marián Lamr, Lenka Suková, Ladislava Míková, Michal Dostál 250 $a Vydání 1. 264 -1
$a Liberec : $b Technická univerzita v Liberci, $c 2021 300 $a 191 stran : $b barevné ilustrace ; $c 23 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 650 07
$7 hk_us_auth*0023322 $a internetový marketing $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0096127 $a strategický marketing $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0074695 $a digitální média $2 czenas 655 -7
$7 hk_us_auth*0039075 $a populárně-naučné publikace $2 czenas 700 1-
$7 hk_us_auth*0102780 $a Weinlich, Petr, $d 1976- $4 aut 700 1-
$7 hk_us_auth*m0422569 $a Řehořová, Pavla, $d 1979- $4 aut 700 1-
$7 hk_us_auth*0102781 $a Lamr, Marián, $d 1983- $4 aut 700 1-
$7 hk_us_auth*0102782 $a Suková, Lenka $4 aut 700 1-
$a Míková, Ladislava $4 aut 700 1-
$a Dostál, Michal $4 aut 910 $a HKD002 $b 104792-II
Počet záznamů: 1