Počet záznamů: 1
Regionální a mezinárodní marketing
SYS m0373259 LBL 00000cam-a22^^^^^7i-4500 003 CZ-HkUHK 005 20160209124952.5 008 050301s2003----xr------------|||-||cze-d 020 $a 80-7041-929-6 $q (brožováno) 040 $a ABA001 $b cze $e rda 072 -7
$a 658 $x Řízení a správa podniku $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351121 072 -7
$a 37.016 $x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351530 100 1-
$7 hk_us_auth*m0366071 $a Lacina, Karel, $d 1943- $4 aut 245 10
$a Regionální a mezinárodní marketing / $c Karel Lacina, Tomáš Kala 250 $a Vydání první 264 -1
$a Hradec Králové : $b Gaudeamus, $c 2003 300 $a 136 stran 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 500 $a Nad názvem: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu, Katedra ekonomie a managementu 504 $a Obsahuje bibliografii 650 07
$7 hk_us_auth*m0048218 $a marketing $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0013158 $a mezinárodní marketing $2 czenas 650 04
$7 hk_us_auth*0011172 $a regionální marketing 655 -4
$7 hk_us_auth*0008281 $a vysokoškolská skripta 700 1-
$7 hk_us_auth*m0441582 $a Kala, Tomáš, $d 1946- $4 aut 710 2-
$7 hk_us_auth*m0426026 $a Univerzita Hradec Králové. $b Katedra ekonomie a managementu 910 $a HKD002 $b S4496
Počet záznamů: 1