Počet záznamů: 1  

Vliv prožitých pedagogických situací na formování etické dimenze budoucího učitele

  1. SYSm0412385
    LBL
      
    00000naa-a22^^^^^3a-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20110929144659.2
    008
      
    060323s2005----xr-----e------|||-||cze-d
    040
      
    $a HKD002 $b cze
    072
    -7
    $a 17 $x Etika. Morální filozofie $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351131
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*m0412375 $a Klapal, Michal $4 aut
    245
    10
    $a Vliv prožitých pedagogických situací na formování etické dimenze budoucího učitele / $c Michal Klapal
    500
      
    $a sign.75351-III
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0013271 $a učitelská profese
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0087274 $a pedagogická praxe $2 czenas
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0066195 $a etika povolání
    655
    -4
    $7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku
    700
    1-
    $7 hk_us_auth*m0373269 $a Doležalová, Jana $4 aut
    773
    0-
    $w hk_us_cat*m0393886 $d Hradec Králové : Gaudeamus, 2005 $t Profesní etika pedagogů a mravní výchova žáků $7 nnam $g s. 50-52
    910
      
    $a HKD002
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.