Počet záznamů: 1  

On an optimal advertising model with lagged effect of advertising

  1. SYSm0415438
    LBL
      
    00000naa-a22^^^^^3a-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20110914125829.4
    008
      
    060406s2005----xr-----e------|||-||eng-d
    040
      
    $a HKD002 $b cze
    041
    0-
    $a eng
    072
    -7
    $a 659 $x Reklama. Public relations. Média $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351122
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*m0395868 $a Pražák, Pavel $4 aut
    245
    10
    $a On an optimal advertising model with lagged effect of advertising / $c Pavel Pražák
    500
      
    $a sign. 76011-II
    650
    04
    $7 hk_us_auth*m0080110 $a reklama a propagace
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0014377 $a ekonomicko-matematické modely
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0010104 $a diferenciální rovnice $2 czenas
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0026572 $a řešení
    655
    -4
    $7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku
    711
    2-
    $7 hk_us_auth*m0567269 $a Mathematical Methods in Economics 2005 $c (Hradec Králové, Česko) $4 aut
    773
    0-
    $w hk_us_cat*m0401123 $a Mathematical Methods in Economics 2005 $b 1. vyd. $d Hradec Králové : Gaudeamus, 2005 $t Mathematical methods in economics 2005 $7 m2am $g s. 309-314
    910
      
    $a HKD002
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.