Počet záznamů: 1  

The constructivist perspective and teaching integrated science: making science accessible to all students

  1. SYSm0429919
    LBL
      
    00000naa-a22^^^^^3a-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20110913141145.1
    008
      
    061109s2005----xr-----e------|||-||eng-d
    040
      
    $a HKD002 $b cze
    041
    0-
    $a eng
    072
    -7
    $a 54 $x Chemie. Mineralogické vědy $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351268
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*m0429909 $a Nezvalová, Danuše $4 aut
    245
    14
    $a The constructivist perspective and teaching integrated science: making science accessible to all students / $c Danuše Nezvalová
    500
      
    $a sign. 65465/15-V
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0034497 $a chemie $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0034472 $a fyzika $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0034485 $a biologie $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0034727 $a přírodní vědy $2 czenas
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0011197 $a integrovaná výuka
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0012322 $a obsah výuky
    655
    -4
    $7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku
    773
    0-
    $w hk_us_cat*m0401586 $a Mezinárodní seminář o výuce chemie $b Vyd. 1. $d Hradec Králové : Gaudeamus, 2005 $t Aktuální otázky výuky chemie $7 m2am $g s. 42-51
    910
      
    $a HKD002
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.