Počet záznamů: 1  

Problematika hodnocení žáků z hlediska realizace školních vzdělávacích programů

  1. SYSm0437862
    LBL
      
    00000naa-a22^^^^^3a-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20130107082740.7
    008
      
    070206s2006----xr-----e------|||-||cze-d
    040
      
    $a HKD002 $b cze
    072
    -7
    $a 37.014 $x Vzdělávací a výchovná politika $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351577
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*m0437857 $a Týčová, Kateřina $4 aut
    245
    10
    $a Problematika hodnocení žáků z hlediska realizace školních vzdělávacích programů / $c Kateřina Týčová
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0017192 $a hodnocení žáků
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0009358 $a školní testování
    650
    04
    $7 hk_us_auth*m0267932 $a maturitní zkoušky
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0008350 $a vzdělávací programy $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0009202 $a vzdělávací politika $2 czenas
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0008351 $a české školství
    655
    -4
    $7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku
    773
    0-
    $w hk_us_cat*m0432405 $a Kompetence učitele na pozadí současné kurikulární reformy $b Vyd. 1. $d Hradec Králové : Gaudeamus, 2006 $t Kompetence učitele na pozadí současné kurikulární reformy $7 m2am $g s. 108-111
    910
      
    $a HKD002
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.