Počet záznamů: 1  

Postoje učitelů ke kompetenčně orientované výuce jako faktor inovačních změn ve školství

  1. SYSm0437872
    LBL
      
    00000naa-a22^^^^^3a-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20130107082950.1
    008
      
    070206s2006----xr-----e------|||-||cze-d
    040
      
    $a HKD002 $b cze
    072
    -7
    $a 371 $x Školství (organizace) $2 Konspekt
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*m0505934 $a Vrabcová, Daniela $4 aut
    245
    10
    $a Postoje učitelů ke kompetenčně orientované výuce jako faktor inovačních změn ve školství / $c Daniela Vrabcová
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0071928 $a vzdělávací reformy
    650
    04
    $7 hk_us_auth*m0034639 $a vyučování
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0008333 $a vyučovací metody $2 czenas
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0016731 $a modernizace výuky
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0012401 $a inovace $2 czenas
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0009048 $a kompetence učitele
    655
    -4
    $7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku
    773
    0-
    $w hk_us_cat*m0432405 $a Kompetence učitele na pozadí současné kurikulární reformy $b Vyd. 1. $d Hradec Králové : Gaudeamus, 2006 $t Kompetence učitele na pozadí současné kurikulární reformy $7 m2am $g s. 122-125
    910
      
    $a HKD002
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.