Počet záznamů: 1
Postoje učitelů ke kompetenčně orientované výuce jako faktor inovačních změn ve školství
SYS m0437872 LBL 00000naa-a22^^^^^3a-4500 003 CZ-HkUHK 005 20130107082950.1 008 070206s2006----xr-----e------|||-||cze-d 040 $a HKD002 $b cze 072 -7
$a 371 $x Školství (organizace) $2 Konspekt 100 1-
$7 hk_us_auth*m0505934 $a Vrabcová, Daniela $4 aut 245 10
$a Postoje učitelů ke kompetenčně orientované výuce jako faktor inovačních změn ve školství / $c Daniela Vrabcová 650 04
$7 hk_us_auth*0071928 $a vzdělávací reformy 650 04
$7 hk_us_auth*m0034639 $a vyučování 650 07
$7 hk_us_auth*0008333 $a vyučovací metody $2 czenas 650 04
$7 hk_us_auth*0016731 $a modernizace výuky 650 07
$7 hk_us_auth*0012401 $a inovace $2 czenas 650 04
$7 hk_us_auth*0009048 $a kompetence učitele 655 -4
$7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku 773 0-
$w hk_us_cat*m0432405 $a Kompetence učitele na pozadí současné kurikulární reformy $b Vyd. 1. $d Hradec Králové : Gaudeamus, 2006 $t Kompetence učitele na pozadí současné kurikulární reformy $7 m2am $g s. 122-125 910 $a HKD002
Počet záznamů: 1