Počet záznamů: 1  

Marketingová strategie společností působících v cestovním ruchu

  1. SYSm0472103
    LBL
      
    00000naa-a22^^^^^3a-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20170607125803.7
    008
      
    071002s2007----xr-----e------|||-||cze-d
    040
      
    $a HKD002 $b cze
    072
    -7
    $a 658 $x Řízení a správa podniku $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351121
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*m0472102 $a Kaňovská, Lucie, $d 1979- $4 aut
    245
    10
    $a Marketingová strategie společností působících v cestovním ruchu / $c Lucie Kaňovská
    530
      
    $a Dostupné též v elektronické podobě
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0009351 $a management cestovního ruchu
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0009354 $a hotelnictví $2 czenas
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0009352 $a služby cestovního ruchu
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0017168 $a marketing cestovního ruchu
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0008944 $a marketingové strategie
    655
    -4
    $7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku
    773
    0-
    $w hk_us_cat*m0446962 $a Hradecké ekonomické dny 2007 $b Vyd. 1. $d Hradec Králové : Gaudeamus, 2007 $t Hradecké ekonomické dny 2007/I $7 m2am $g s. 305-309
    856
    41
    $u http://fim2.uhk.cz/hed/data/sbornik/SBORNIK2007_I.pdf $y Elektronická verze
    910
      
    $a HKD002
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.