Počet záznamů: 1
CRM - řízení vztahů se zákazníky v marketingovém pojetí firmy
SYS m0472138 LBL 00000naa-a22^^^^^3a-4500 003 CZ-HkUHK 005 20170607125845.8 008 071002s2007----xr-----e------|||-||cze-d 040 $a HKD002 $b cze 072 -7
$a 658 $x Řízení a správa podniku $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351121 100 1-
$7 hk_us_auth*m0472136 $a Keřt, Radim $4 aut 245 10
$a CRM - řízení vztahů se zákazníky v marketingovém pojetí firmy / $c Radim Keřt 530 $a Dostupné též v elektronické podobě 650 07
$7 hk_us_auth*m0048218 $a marketing $2 czenas 650 04
$7 hk_us_auth*0008944 $a marketingové strategie 650 07
$7 hk_us_auth*m0115014 $a public relations $2 czenas 650 04
$7 hk_us_auth*0067805 $a řízení vztahů se zákazníky 650 04
$7 hk_us_auth*0016216 $a spokojenost zákazníků 650 04
$7 hk_us_auth*0014619 $a zákazníci 655 -4
$7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku 773 0-
$w hk_us_cat*m0446962 $a Hradecké ekonomické dny 2007 $b Vyd. 1. $d Hradec Králové : Gaudeamus, 2007 $t Hradecké ekonomické dny 2007/I $7 m2am $g s. 326-330 856 41
$u http://fim2.uhk.cz/hed/data/sbornik/SBORNIK2007_I.pdf $y Elektronická verze 910 $a HKD002
Počet záznamů: 1