Počet záznamů: 1
Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali
SYS m0496350 LBL 00000nam-a22^^^^^3a-4500 003 CZ-HkUHK 005 20170628100932.0 008 071113s2005----xr-----e------|||-||cze-d 020 $a 80-7261-134-8 (váz.) : $c Kč 390,00 040 $a ABA001 $b cze 041 1-
$a cze $h eng 072 -7
$a 658 $x Řízení a správa podniku $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351121 100 1-
$7 hk_us_auth*m0388737 $a Zyman, Sergio $4 aut 245 10
$a Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali / $c Sergio Zyman ; [z anglického originálu ... přeložila Irena Grusová] 250 $a Vyd. 1. 260 $a Praha : $b Management Press, $c 2005 300 $a 214 s. 490 0-
$a Knihovna světového managementu ; $v sv. 16 650 07
$7 hk_us_auth*m0048218 $a marketing $2 czenas 650 04
$7 hk_us_auth*0015073 $a teorie marketingu 650 04
$7 hk_us_auth*0008944 $a marketingové strategie 650 04
$7 hk_us_auth*0017901 $a marketingový plán 650 04
$7 hk_us_auth*0010825 $a marketingové nástroje 650 07
$7 hk_us_auth*0008943 $a marketingová komunikace $2 czenas 650 04
$7 hk_us_auth*0015086 $a marketing zboží 650 07
$7 hk_us_auth*0016016 $a psychologie prodeje $2 czenas 655 -4
$7 hk_us_auth*0008324 $a příručky 830 -0
$7 hk_us_auth*m0314185 $a Knihovna světového managementu 910 $a HKD002 $b 80009-II
Počet záznamů: 1