Počet záznamů: 1
Proč už neplatí tradiční marketing
SYS m0496472 LBL 00000nam-a22^^^^^3a-4500 003 CZ-HkUHK 005 20101022143714.6 008 071114s2007----xr-----e------|||-||cze-d 020 $a 978-80-251-1536-7 (brož.) 040 $a OLA001 $b cze $d BOA001 $d ABA001 041 1-
$a cze $h eng 072 -7
$a 658 $x Řízení a správa podniku $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351121 100 1-
$7 hk_us_auth*m0496470 $a Kashani, Kamran $4 aut $4 edt 245 10
$a Proč už neplatí tradiční marketing / $c hlavní autor a editor Kamran Kashani ; spoluautoři Jean-Pierre Jeannet ... [et al. ; z anglického originálu ... přeložili Vilém Jungmann, Jan Procházka] 250 $a Vyd. 1. 260 $a Brno : $b Computer Press, $c c2007 300 $a xvi, 171 s. 650 07
$7 hk_us_auth*m0048218 $a marketing $2 czenas 650 04
$7 hk_us_auth*0015086 $a marketing zboží 650 04
$7 hk_us_auth*0014967 $a marketing služeb 650 04
$7 hk_us_auth*0015073 $a teorie marketingu 650 04
$7 hk_us_auth*0019466 $a vývoj marketingu 650 04
$7 hk_us_auth*0008944 $a marketingové strategie 650 04
$7 hk_us_auth*0010825 $a marketingové nástroje 650 07
$7 hk_us_auth*0008943 $a marketingová komunikace $2 czenas 650 04
$7 hk_us_auth*0015074 $a marketingový mix 650 04
$7 hk_us_auth*m0073823 $a trh 650 04
$7 hk_us_auth*0017912 $a spotřebitelský trh 700 1-
$7 hk_us_auth*m0496471 $a Jeannet, Jean-Pierre $4 aut 910 $a HKD002 $b 79999-II
Počet záznamů: 1