Počet záznamů: 1
Základy marketingu
SYS m0507380 LBL 00000cam-a22^^^^^7i-4500 003 CZ-HkUHK 005 20230901110847.4 008 080214s2007----xr------------|||-||cze-d 020 $a 978-80-7041-825-3 $q (brožováno) 040 $a ABA001 $b cze $e rda 072 -7
$a 658 $x Řízení a správa podniku $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351121 072 -7
$a 37.016 $x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351530 100 1-
$7 hk_us_auth*m0438802 $a Hálek, Vítězslav, $d 1965- $4 aut 245 10
$a Základy marketingu / $c Vítězslav Hálek 250 $a Vydání první 264 -1
$a Hradec Králové : $b Gaudeamus, $c 2007 300 $a 311 stran 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 500 $a Nad názvem: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu, Katedra ekonomie a managementu 504 $a Obsahuje bibliografii 650 07
$7 hk_us_auth*m0048218 $a marketing $2 czenas 650 04
$7 hk_us_auth*0015073 $a teorie marketingu 650 04
$7 hk_us_auth*0019466 $a vývoj marketingu 650 04
$7 hk_us_auth*0008944 $a marketingové strategie 650 07
$7 hk_us_auth*0008943 $a marketingová komunikace $2 czenas 650 04
$7 hk_us_auth*0015074 $a marketingový mix 655 -4
$7 hk_us_auth*0008281 $a vysokoškolská skripta 710 2-
$7 hk_us_auth*m0426026 $a Univerzita Hradec Králové. $b Katedra ekonomie a managementu 910 $a HKD002 $b S4719
Počet záznamů: 1