Počet záznamů: 1
Marketing podle cílových skupin
SYS m0513314 LBL 00000nam-a22^^^^^3a-4500 003 CZ-HkUHK 005 20101022143714.3 008 080411s2007----xr-----e------|||-||cze-d 020 $a 978-80-251-1617-3 (váz.) 040 $a OLA001 $b cze $d ABA001 041 1-
$a cze $h eng 072 -7
$a 658 $x Řízení a správa podniku $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351121 100 1-
$7 hk_us_auth*m0513312 $a Kalka, Jochen $4 aut 245 10
$a Marketing podle cílových skupin : $b [jak žijeme, co kupujeme, čím se řídíme] / $c Jochen Kalka, Florian Allgayer ; [z anglického originálu ... přeložila Barbora Nosková] 250 $a Vyd. 1. 260 $a Brno : $b Computer Press, $c 2007 300 $a vii, 270 s. 650 07
$7 hk_us_auth*m0048218 $a marketing $2 czenas 650 04
$7 hk_us_auth*0035251 $a cílový marketing 650 04
$7 hk_us_auth*0014619 $a zákazníci 650 04
$7 hk_us_auth*0028622 $a typologie zákazníků 650 04
$7 hk_us_auth*0024408 $a spotřebitelské chování 650 04
$7 hk_us_auth*0008944 $a marketingové strategie 650 07
$7 hk_us_auth*0008943 $a marketingová komunikace $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0015075 $a marketingový výzkum $2 czenas 655 -4
$7 hk_us_auth*0008504 $a studie 700 1-
$7 hk_us_auth*m0513313 $a Allgayer, Florian $4 aut 910 $a HKD002 $b 81248-II
Počet záznamů: 1