Počet záznamů: 1  

Analiza porównawcza wyników zastosowania procedur tradycyjnego testowania pisemnego i procedury komputerowego testowania w pełni adaptacyjnego w pomiarze osiągnięć studentów

  1. SYSm0515268
    LBL
      
    00000naa-a22^^^^^3a-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20121127150528.9
    008
      
    080506s2006----xr-----e------|||-||pol-d
    040
      
    $a HKD002 $b cze
    072
    -7
    $a 37 $x Výchova a vzdělávání $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351574
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*m0430641 $a Hurek, Józef $4 aut
    245
    10
    $a Analiza porównawcza wyników zastosowania procedur tradycyjnego testowania pisemnego i procedury komputerowego testowania w pełni adaptacyjnego w pomiarze osiągnięć studentów / $c Józef Hurek, Aleksander Sztejnberg
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0034375 $a pedagogika $2 czenas
    650
    04
    $7 hk_us_auth*m0034639 $a vyučování
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0009358 $a školní testování
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0009360 $a testy
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0009155 $a výukový software
    655
    -4
    $7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku
    700
    1-
    $7 hk_us_auth*m0430638 $a Sztejnberg, Aleksander $4 aut
    773
    0-
    $w hk_us_cat*m0447049 $a Mezinárodní seminář o výuce chemie $b Vyd. 1. $d Hradec Králové : Gaudeamus, 2006 $t Aktuální otázky výuky chemie $7 m2am $g s. 12-18
    910
      
    $a HKD002
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.