Počet záznamů: 1  

Using importance - performance analysis in evaluating teachers' behaviors in the classroom environment

  1. SYSm0520086
    LBL
      
    00000naa-a22^^^^^3a-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20121129145416.1
    008
      
    080624s2007----xr-----e------|||-||eng-d
    040
      
    $a HKD002 $b cze
    072
    -7
    $a 378 $x Vysoké školy $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351576
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*m0430638 $a Sztejnberg, Aleksander $4 aut
    245
    10
    $a Using importance - performance analysis in evaluating teachers' behaviors in the classroom environment / $c Aleksander Sztejnberg
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0008302 $a vysoké školy $2 czenas
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0008358 $a vysokoškolské vyučování
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0012400 $a kvalita vzdělávání
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0017282 $a evaluace $2 czenas
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0016034 $a hodnocení výuky
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0022421 $a hodnocení školy
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0009919 $a pedagogický výzkum $2 czenas
    655
    -4
    $7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku
    773
    0-
    $w hk_us_cat*m0512232 $a Hodnocení v profesi učitele - psychodidaktické a etické souvislosti $b Vyd. 1. $d Hradec Králové : Gaudeamus, 2007 $t Hodnocení v práci učitele - psychodidaktické a etické souvislosti $7 m2am $g s. 184-189
    910
      
    $a HKD002
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.