Počet záznamů: 1
Using importance - performance analysis in evaluating teachers' behaviors in the classroom environment
SYS m0520086 LBL 00000naa-a22^^^^^3a-4500 003 CZ-HkUHK 005 20121129145416.1 008 080624s2007----xr-----e------|||-||eng-d 040 $a HKD002 $b cze 072 -7
$a 378 $x Vysoké školy $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351576 100 1-
$7 hk_us_auth*m0430638 $a Sztejnberg, Aleksander $4 aut 245 10
$a Using importance - performance analysis in evaluating teachers' behaviors in the classroom environment / $c Aleksander Sztejnberg 650 07
$7 hk_us_auth*0008302 $a vysoké školy $2 czenas 650 04
$7 hk_us_auth*0008358 $a vysokoškolské vyučování 650 04
$7 hk_us_auth*0012400 $a kvalita vzdělávání 650 07
$7 hk_us_auth*0017282 $a evaluace $2 czenas 650 04
$7 hk_us_auth*0016034 $a hodnocení výuky 650 04
$7 hk_us_auth*0022421 $a hodnocení školy 650 07
$7 hk_us_auth*0009919 $a pedagogický výzkum $2 czenas 655 -4
$7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku 773 0-
$w hk_us_cat*m0512232 $a Hodnocení v profesi učitele - psychodidaktické a etické souvislosti $b Vyd. 1. $d Hradec Králové : Gaudeamus, 2007 $t Hodnocení v práci učitele - psychodidaktické a etické souvislosti $7 m2am $g s. 184-189 910 $a HKD002
Počet záznamů: 1