Počet záznamů: 1
Guerilla marketing
SYS m0545689 LBL 00000nam-a22^^^^^3a-4500 003 CZ-HkUHK 005 20101022143706.1 008 090310s2009----xr-----e------|||-||cze-d 020 $a 978-80-251-2472-7 (brož.) : $c Kč 499,00 040 $a KMG001 $b cze 041 1-
$a cze $h eng 072 -7
$a 658 $x Řízení a správa podniku $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351121 100 1-
$7 hk_us_auth*m0545688 $a Levinson, Jay Conrad, $d 1933- $4 aut 245 10
$a Guerilla marketing : $b [nejúčinnější a finančně nenáročný marketing!] / $c Jay Conrad Levinson ; [překlad Lucie Schürerová] 250 $a Vyd. 1. 260 $a Brno : $b Computer Press, $c 2009 300 $a 326 s. 650 07
$7 hk_us_auth*m0048218 $a marketing $2 czenas 650 04
$7 hk_us_auth*0017871 $a moderní marketing 650 04
$7 hk_us_auth*0025079 $a ofenzívní marketing 650 04
$7 hk_us_auth*0015073 $a teorie marketingu 650 04
$7 hk_us_auth*0008944 $a marketingové strategie 650 04
$7 hk_us_auth*0010825 $a marketingové nástroje 650 07
$7 hk_us_auth*0008943 $a marketingová komunikace $2 czenas 765 0-
$t Guerrilla marketing $9 Česky 910 $a HKD002 $b 83418-II
Počet záznamů: 1