Počet záznamů: 1  

Význam kombinovaného modelu učení pro interoperabilitu znalostí

  1. SYSm0573772
    LBL
      
    00000naa-a22^^^^^3a-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20121119115734.2
    008
      
    100108s2009----xr-----e------|||-||cze-d
    040
      
    $a HKD002 $b cze
    072
    -7
    $a 37 $x Výchova a vzdělávání $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351574
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*m0573544 $a Kvasnička, Roman $4 aut
    245
    10
    $a Význam kombinovaného modelu učení pro interoperabilitu znalostí / $c Roman Kvasnička, Ludmila Dömeová, Hana Vydrová
    500
      
    $a V tištěném sborníku pouze abstrakt článku, plný text k dispozici na CD-ROM
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0037532 $a učení $2 czenas
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0012276 $a teorie učení
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0015671 $a styly učení
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0012836 $a znalosti
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0011423 $a sdílení znalostí
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0018570 $a znalostní inženýrství $2 czenas
    655
    -4
    $7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku
    700
    1-
    $7 hk_us_auth*m0553948 $a Dömeová, Ludmila, $d 1962- $4 aut
    700
    1-
    $7 hk_us_auth*m0573771 $a Vydrová, Hana $4 aut
    773
    0-
    $w hk_us_cat*m0569177 $a eLearning 2009 $b Vyd. 1. $d Hradec Králové : Gaudeamus, 2009 $t Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2009 $7 m2am $g s. 324
    910
      
    $a HKD002
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.