Počet záznamů: 1
Mezinárodní marketing
SYS m0578427 LBL 00000nam-a22^^^^^3a-4500 003 CZ-HkUHK 005 20101204104015.7 007 ta 008 100224s2009----xr-----e------|||-||cze-d 020 $a 978-80-247-2986-2 (váz.) 040 $a BOA001 $b cze $d OLA001 $d ABA001 041 0-
$a cze $b eng 072 -7
$a 658 $x Řízení a správa podniku $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351121 100 1-
$7 hk_us_auth*m0366227 $a Machková, Hana $4 aut 245 10
$a Mezinárodní marketing : $b nové trendy a reflexe změn ve světě / $c Hana Machková 250 $a 3., aktualiz. a přeprac. vyd. 260 $a Praha : $b Grada, $c 2009 300 $a 196 s. : $b il. 490 1-
$a Expert 650 07
$7 hk_us_auth*m0048218 $a marketing $2 czenas 650 07
$7 hk_us_auth*0013158 $a mezinárodní marketing $2 czenas 650 04
$7 hk_us_auth*0015073 $a teorie marketingu 650 04
$7 hk_us_auth*0008944 $a marketingové strategie 650 07
$7 hk_us_auth*0015075 $a marketingový výzkum $2 czenas 650 04
$7 hk_us_auth*0015386 $a mezinárodní trh 650 07
$7 hk_us_auth*0011081 $a konkurenceschopnost $2 czenas 830 -0
$7 hk_us_auth*m0215068 $a Expert (Grada) 910 $a HKD002 $b 85579-II
Počet záznamů: 1