Počet záznamů: 1  

Komparace rozšíření LMS Moodle ve výuce geografie na středních školách a vyšším stupni základních škol v České republice a sousedních státech

  1. SYSm0578522
    LBL
      
    00000naa-a22^^^^^3a-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20120210123153.3
    008
      
    100303s2009----xr-----e------|||-||cze-d
    040
      
    $a HKD002 $b cze
    072
    -7
    $a 371 $x Školství (organizace) $2 Konspekt
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*m0527353 $a Kovář, Martin, $d 1977- $4 aut
    245
    10
    $a Komparace rozšíření LMS Moodle ve výuce geografie na středních školách a vyšším stupni základních škol v České republice a sousedních státech = $b Comparison of extension LMS Moodle in the education of geography at the secondary schools in Czech republic and nearby states / $c Martin Kovář
    246
    31
    $a Comparison of extension LMS Moodle in the education of geography at the secondary schools in Czech republic and nearby states
    500
      
    $a V tištěném sborníku pouze abstrakt článku, plný text k dispozici na CD-ROM
    650
    04
    $7 hk_us_auth*m0034639 $a vyučování
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0008353 $a e-learning $2 czenas
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0068557 $a Moodle
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0008355 $a počítačem podporovaná výuka $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0008333 $a vyučovací metody $2 czenas
    650
    04
    $7 hk_us_auth*m0246962 $a vyučování zeměpisu
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0009919 $a pedagogický výzkum $2 czenas
    651
    -4
    $7 hk_us_auth*m0039979 $a Česko
    651
    -4
    $7 hk_us_auth*0008241 $a Evropa střední
    655
    -4
    $7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku
    773
    0-
    $w hk_us_cat*m0561292 $a Alternativní metody výuky $b Vyd. 1. $d Hradec Králové : Gaudeamus, 2009 $t 7. ročník mezinárodní konference Alternativní metody výuky 2009 $7 m2am $g s. 28
    910
      
    $a HKD002
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.