Počet záznamů: 1  

Teacher education and narrative inquiry

  1. SYSm0580440
    LBL
      
    00000naa-a22^^^^^3a-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20121119131528.9
    008
      
    100312s2007----xr-----e------|||-||eng-d
    040
      
    $a HKD002 $b cze
    072
    -7
    $a 37 $x Výchova a vzdělávání $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351574
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*m0580439 $a Matsuo, Catherine $4 aut
    245
    10
    $a Teacher education and narrative inquiry : $b a presentation of two narrative inquiry research frameworks for understanding and developing teacher knowledge and classroom practice / $c Catherine Matsuo
    500
      
    $a V tištěném sborníku pouze abstrakt článku, plný text dostupný na CD-ROM
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0034375 $a pedagogika $2 czenas
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0013271 $a učitelská profese
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0009048 $a kompetence učitele
    650
    04
    $7 hk_us_auth*m0230721 $a jazyková výuka
    650
    04
    $7 hk_us_auth*m0172129 $a vyučování angličtiny
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0009919 $a pedagogický výzkum $2 czenas
    651
    -4
    $7 hk_us_auth*m0034989 $a Japonsko
    655
    -4
    $7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku
    773
    0-
    $w hk_us_cat*m0505924 $a Vědecký výzkum a výuka jazyků $b Vyd. 1. $d Hradec Králové : Gaudeamus, 2007 $t Vědecký výzkum a výuka jazyků II $7 m2am $g s. 59
    910
      
    $a HKD002
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.