Počet záznamů: 1  

Přínos sémantického diferenciálu k psychologické analýze žákovského napovídání

  1. SYSm0582956
    LBL
      
    00000naa-a22^^^^^3a-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20121119141745.4
    008
      
    100413s1987----xr-----e------|||-||cze-d
    040
      
    $a HKD002 $b cze
    072
    -7
    $a 37 $x Výchova a vzdělávání $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351574
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*m0004575 $a Stránská, Taťána $4 aut
    245
    10
    $a Přínos sémantického diferenciálu k psychologické analýze žákovského napovídání / $c Taťána Stránská
    650
    04
    $7 hk_us_auth*m0034639 $a vyučování
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0027480 $a napovídání
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0008505 $a žáci $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0009919 $a pedagogický výzkum $2 czenas
    650
    07
    $7 hk_us_auth*0008708 $a psychologický výzkum $2 czenas
    655
    -4
    $7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku
    773
    0-
    $w hk_us_cat*m0034439 $d Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1987 $t Sborník Pedagogické fakulty v Hradci Králové $7 nnam $g s. 133-146
    910
      
    $a HKD002
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.