Počet záznamů: 1
Guerillový marketing
SYS m0583161 LBL 00000nam-a22^^^^^3a-4500 003 CZ-HkUHK 005 20170628100933.4 008 100414s2009----xr-----e------|||-||cze-d 020 $a 978-80-247-2484-3 (brož.) 040 $a BOA001 $b cze 041 1-
$a cze $h ger 072 -7
$a 658 $x Řízení a správa podniku $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351121 100 1-
$7 hk_us_auth*m0583160 $a Patalas, Thomas, $d 1967- $4 aut 245 10
$a Guerillový marketing : $b jak s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu / $c Thomas Patalas ; [překlad Daniel Helekal] 250 $a 1. vyd. 260 $a Praha : $b Grada, $c 2009 300 $a 191 s. : $b il. 490 0-
$a Marketing 650 07
$7 hk_us_auth*m0048218 $a marketing $2 czenas 650 04
$7 hk_us_auth*0015073 $a teorie marketingu 650 04
$7 hk_us_auth*0008944 $a marketingové strategie 650 04
$7 hk_us_auth*0010825 $a marketingové nástroje 650 07
$7 hk_us_auth*0011081 $a konkurenceschopnost $2 czenas 650 04
$7 hk_us_auth*0014619 $a zákazníci 655 -4
$7 hk_us_auth*0008324 $a příručky 765 0-
$t Guerilla Marketing - Ideen schlagen Budget $9 Česky 830 -0
$7 hk_us_auth*m0563963 $a Marketing 910 $a HKD002 $b 85912-II
Počet záznamů: 1