Počet záznamů: 1  

Theoretical aspects of services marketing

  1. SYSm0587458
    LBL
      
    00000naa-a22^^^^^3a-4500
    003
      
    CZ-HkUHK
    005
      
    20160517143448.6
    008
      
    100618s2008----xr-|||||||||||10|-0-eng-d
    040
      
    $a HKD002 $b cze
    041
    0-
    $a eng $b cze
    072
    -7
    $a 658 $x Řízení a správa podniku $2 Konspekt $T . $7 hk_us_auth*m0351121
    100
    1-
    $7 hk_us_auth*m0422519 $a Rembielak-Vitchev, Grażyna $4 aut
    245
    10
    $a Theoretical aspects of services marketing = $b Teoretické aspekty marketingu služeb / $c Grażyna Rembielak-Vitchev
    246
    31
    $a Teoretické aspekty marketingu služeb
    500
      
    $a V tištěném sborníku pouze abstrakt článku, plný text dostupný na CD-ROM
    650
    07
    $7 hk_us_auth*m0048218 $a marketing $2 czenas
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0015086 $a marketing zboží
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0014967 $a marketing služeb
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0015074 $a marketingový mix
    650
    04
    $7 hk_us_auth*0010825 $a marketingové nástroje
    655
    -4
    $7 hk_us_auth*0008276 $a články ze sborníku
    773
    0-
    $w hk_us_cat*m0525314 $a Hradecké ekonomické dny 2008 $b Vyd. 1. $d Hradec Králové : Gaudeamus, 2008 $t Hradecké ekonomické dny 2008 $7 m2am $g s. 123
    856
    41
    $u http://fim2.uhk.cz/hed/data/sbornik/SBORNIK2008.pdf $y Elektronická verze
    910
      
    $a HKD002
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.