Počet záznamů: 1  

Pomiar kwestionariuszovy. Zastosowanie analizy Rascha jako techniki w pomiarze koncepcji uczenia się w percepcji studentów

  1. Sztejnberg, Aleksander

    Pomiar kwestionariuszovy. Zastosowanie analizy Rascha jako techniki w pomiarze koncepcji uczenia się w percepcji studentów = Measuring through questionnaires: applying Rasch analysis as a technique to measure conception of learning among students / Aleksander Sztejnberg, Józef Hurek.
    In: Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX. -- Vyd. 1.. -- 600 s.. -- 978-80-7041-827-7 (brož.) Mezinárodní seminář o výuce chemie. -- Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. -- s. 179-184 : 1 tab., 1 graf.
    I. Hurek, Józef


    metodologie * pedagogický výzkum * pedagogická metodologie * Raschlog (software) * články ze sborníku
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.