Počet záznamů: 1  

Tradiční a nové v marketingové komunikaci

  1. Bačuvčík, Radim, 1975-

    Tradiční a nové v marketingové komunikaci / Radim Bačuvčík a kol. -- 1. vyd. -- Zlín : VeRBuM, 2011. -- 218 s. : il. -- (Protipóly marketingové komunikace). -- Na obálce nad názvem: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. -- Jednotlivé příspěvky kolektivní monografie zpracovány. -- Část. anglický a slovenský text, anglická a slovenská resumé. -- ISBN : 978-80-87500-04-0 (brož.).
    I. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací


    marketing * marketingová komunikace * marketingové nástroje * reklama a propagace * kolektivní monografie

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.