Počet záznamů: 1  

Instruktivní přístup k učení žáků v kontextu blended learningu na ZŠ

  1. Nikl, Jiří, 1943-

    Instruktivní přístup k učení žáků v kontextu blended learningu na ZŠ / Jiří Nikl, Petr Štorek, Štěpán Hubálovský.
    In: Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2011. -- Vyd. 1.. -- 214 s.. -- 978-80-7435-153-2 (brož.) E-learning 2011. -- Hradec Králové : Gaudeamus, 2011. -- s. 180-185 : 3 obr.
    I. Štorek, Petr II. Hubálovský, Štěpán


    blended learning * základní školy * programovaná výuka * kvalita vzdělávání * články ze sborníku
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.