Počet záznamů: 1  

Customer relationship management - optimální rovnováha mezi firemní investicí a uspokojením zákaznických potřeb

  1. Keřt, Radim

    Customer relationship management - optimální rovnováha mezi firemní investicí a uspokojením zákaznických potřeb / Radim Keřt. -- V tištěném sborníku pouze abstrakt článku, plný text dostupný na CD-ROM.
    In: Sborník abstraktů z 6. ročníku doktorandské konference IMEA 2006. -- Vyd. 1.. -- 83 s. + 1 CD-ROM. -- 80-7041-164-3 IMEA 2006. -- Hradec Králové : Gaudeamus, 2006. -- s. 30.

    management * řízení vztahů se zákazníky * konkurenceschopnost * spokojenost zákazníků * články ze sborníku
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.