Počet záznamů: 1  

Personal cultural orientation and consumer ethnocentrism

  1. Wanninayake, W. M. C. Bandara

    Personal cultural orientation and consumer ethnocentrism : exploring the moderating role of gender / W.M.C. Bandara Wanninayake, Miloslava Chovancová. -- 3 tab., 1 schéma. -- Dostupné též v elektronické podobě.
    In: Hradec Economic Days 2012. -- 1st ed.. -- 256 s.. -- 978-80-7435-172-3 (brož.) Hradecké ekonomické dny 2012. -- Hradec Králové : Gaudeamus, 2012. -- S. 221-226.
    I. Chovancová, Miloslava, 1952-


    spotřebitelé * výzkum * spotřebitelské chování * etnocentrismus * gender * Srí Lanka * články ze sborníku
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.