Počet záznamů: 1  

Inovatívny prístup k tvorbe a rozvoju hodnoty značky prostredníctvom spoločenskej zodpovednosti

  1. Džupina, Milan

    Inovatívny prístup k tvorbe a rozvoju hodnoty značky prostredníctvom spoločenskej zodpovednosti = An innovative approach to building and development of brand equity by implementing corporate social responsibility / Milan Džupina, Ladislav Mura. -- 1 tabulka. -- Dostupné též v elektronické podobě.
    In: Hradecké ekonomické dny. -- Hradecké ekonomické dny 2015. -- Vydání první. -- Hradec Králové : Gaudeamus, 2015. -- 445 stran. -- 978-80-7435-546-2. -- S. 182-187.
    I. Mura, Ladislav


    řízení značky * společenská odpovědnost firem * konkurenceschopnost * podnikání * články ze sborníku
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.