Počet záznamů: 1  

Customer relationship management in service oriented organizations

  1. Formánková, Sylvie

    Customer relationship management in service oriented organizations / Sylvie Formánková, Pavla Vondráková, Andrea Hrdličková. -- 2 grafy. -- Dostupné též v elektronické podobě.
    In: Hradecké ekonomické dny. -- Hradec Economic Days 2015. -- 1st edition. -- Hradec Králové: Gaudeamus, 2015. -- 373 stran. -- 978-80-7435-549-3. -- S. 133-139.
    I. Vondráková, Pavla II. Hrdličková, Andrea, 1961-


    řízení vztahů se zákazníky - Česko * řízení vztahů se zákazníky - Německo * konkurenceschopnost * výzkum - Česko - 2014 * výzkum - Německo - 2014 * články ze sborníku
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.