Počet záznamů: 1  

Ambivalentní role reklamy v současné společnosti

  1. Kašpárková, Lenka

    Ambivalentní role reklamy v současné společnosti / Lenka Kašpárková. -- 1. vydání. -- Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2013. -- 1 CD-ROM (49 stran) : barevné ilustrace. -- (Skripta). -- Název z disku. -- Pod názvem: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta, Katedra výtvarné výchovy. -- ISBN : 978-80-244-3819-1.
    I. Univerzita Palackého. Pedagogická fakulta. Katedra výtvarné výchovy


    reklama a propagace * reklamní strategie * guerilla marketing * cílený marketing * užitkový design * učebnice vysokých škol * CD-ROM

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.