Počet záznamů: 1  

Curricular stages of critical thinking implementation in pregradual social workers training II

  1. Balogová, Beáta, 1964-

    Curricular stages of critical thinking implementation in pregradual social workers training II / Beáta Balogová, Lenka Kvašňáková, Denisa Šoltésová. -- 1 schéma, 2 tabulky. -- Abstrakt: The intention of the authors is a reflection of new approaches of the problem-based learning (its methods and forms) in pregradual training of social workers atmaster’s degree. The primary objective is to demonstrate the possibilities of application of problem-based learning into the concept of practical trainings with the parallel implementation into the conceptual framework of final qualifying thesis. The authors are showing a readiness in solution of theoretical and practical problems of the science. The result of these curricular steps should be the better quality of university student training leading to a wider range of capabilities and competencies of the following applicability on the labor market. -- Dostupné též v elektronické podobě.
    In: Sociální práce v nejisté době. -- Vydání první. -- Hradec Králové : Gaudeamus, 2016. -- 198 stran. -- 978-80-7435-648-3. -- S. 53-61.
    I. Kvašňáková, Lenka II. Šoltésová, Denisa


    sociální práce - studium a výuka * sociální pracovníci * odborné vzdělávání * vysokoškolské studium * kritické myšlení * kurikulum * pregraduální příprava * články ze sborníku
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.