Počet záznamů: 1  

Žákovský experiment se systémem EdLab ve výuce molekulové fyziky a termiky na ZŠ

  1. Spustová, Renata

    Žákovský experiment se systémem EdLab ve výuce molekulové fyziky a termiky na ZŠ / Renata Spustová. -- 3 grafy, 2 obrázky, 3 tabulky. -- Abstrakt: Příspěvek se zabývá využitím systému EdLab podporovaného ICT ve výuce v tematickém celku Molekulová fyzika a termika. Žáci ve třech experimentech zjišťují, jak různé materiály a povrchy pohlcují tepelné záření, jak závisí zvýšení teploty tělesa při pohlcování tepelného záření na teplotě zdroje záření a na vzdálenosti tělesa od zdroje záření. Součástí připravené vyučovací hodiny je i pracovní list. -- Dostupné též v elektronické podobě.
    In: Veletrh nápadů učitelů fyziky 18. -- 1. vydání. -- Hradec Králové : Gaudeamus, 2013. -- 335 stran. -- 978-80-7435-372-7. -- S. 250-255.

    fyzika - studium a výuka * fyzikální pokusy * fyzikální měření * počítačem podporovaná výuka * molekulární fyzika * termika * základní školy - 2. stupeň ZŠ * články ze sborníku
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.