Počet záznamů: 1  

Du Pont analysis of selected automobile companies

  1. Kotěšovcová, Jana

    Du Pont analysis of selected automobile companies / Jana Kotěšovcová, Gabriela Dlasková, Markéta Ghiuri. -- 5 grafů, 3 tabulky. -- Abstrakt: Innovative activity of the company is a key factor of competitiveness. This paper deals with the realization undemanding, but in terms of presentation of an effective methodology for calculating the parameters of intensity and extensity. The principle of this analysis is so general that it can be used also to improve interpretation of DuPont model. The methodology is used in the firms of automotive industry BMW, Renault, and Škoda auto. -- Dostupné též v elektronické podobě.
    In: Hradecké ekonomické dny. -- Hradec Economic Days. -- Hradec Králové: University of Hradec Králové, 2016. -- 457 s.. -- ISSN 2464-6059. -- 978-80-7435-633-9. -- S. 379-390 (tištěný sborník), s. 385-396 (online zdroj).
    I. Dlasková, Gabriela II. Ghiuri, Markéta


    automobilový průmysl * konkurenceschopnost * ekonomická efektivnost * inovace * finanční analýza - 2000-2014 * ekonomická analýza - 2000-2014 * články ze sborníku
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.