Počet záznamů: 1  

Inovativní přístup v hodnocení chyb a sebekorekci při čtení

  1. Hořínková, Ivana

    Inovativní přístup v hodnocení chyb a sebekorekci při čtení / Ivana Hořínková. -- 10 grafů, 8 obrázků, 2 tabulky. -- Abstrakt: Existuje několik výukových metod pro prvopočáteční čtení. Některé se upřednostňují a získávají velkou oblibu učitelů, další se naopak dostávají do pozadí. Při výběru metody se pedagogové rozhodují na základě rychlosti, jakou se žáci naučí číst. Čas a rychlost čtení textu však nejsou rozhodujícími aspekty. Učitelé by měli dbát na bezchybné čtení, které je klíčem ke správnému porozumění čteného textu. Pokud se při čtení chyby objeví, může učitelům pomoci eyetracker. Je to přístroj, který zachycuje oční pohyby, a učitel má tak možnost určit a diagnostikovat chybu, které se žák při čtení dopustil.. -- Abstrakt: There are several methods for teaching reading primordial. Some prefer and gain great popularity among teachers, more on the contrary, getting into the background. When choosing which method to educators decisions based on the speed at which pupils learn to read. Time and speed of reading the text, however, are not critical aspects. Teachers should ensure error-free reading, which is the key to a proper understanding of the text. If, when reading errors occur, can help teachers eyetracker. It's a device that captures the eye movements, and the teacher has the opportunity to identify and diagnose errors he committed student in reading.
    In: Pedagogická diagnostika a evaluace 2016. -- Vydání první. -- V Ostravě: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta, 2016. -- 1 CD-ROM (110 stran). -- 978-80-7464-863-2. -- S. 47-54.

    čtení * čtení - metody * čtenářská gramotnost * učební pomůcky * žáci - 1. stupeň ZŠ * pedagogický výzkum - Česko - 2015-2016 * články ze sborníku
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.