Počet záznamů: 1  

Role rodičů, učitelů a moderních technologií v rozvoji čtenářské gramotnosti žáků 4. tříd ZŠ v České republice

  1. Brusenbauch Meislová, Monika, 1984-

    Role rodičů, učitelů a moderních technologií v rozvoji čtenářské gramotnosti žáků 4. tříd ZŠ v České republice : sekundární analýza PIRLS 2016 / autoři: Monika Brusenbauch Meislová, Stanislav Daniel, Roman Folwarczný, Oldřich Hájek, Tomáš Lebeda, Jakub Lysek, Daniel Marek, Alena Navrátilová, Michal Soukop, Kateřina Zymová, Markéta Zapletalová, Markéta Žídková. -- Praha : Česká školní inspekce, 2019. -- 94 stran : barevné ilustrace, mapy ; 30 cm. -- Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy. -- ISBN : 978-80-88087-21-2 (brožováno).
    I. Daniel, Stanislav II. Folwarczný, Roman III. Hájek, Oldřich, 1981- IV. Lebeda, Tomáš, 1976- V. Lysek, Jakub, 1989- VI. Marek, Daniel, 1969- VII. Navrátilová, Alena VIII. Soukop, Michal IX. Zymová, Kateřina X. Zapletalová, Markéta XI. Žídková, Markéta, 1975-


    Progress in International Reading Literacy Study * 2016 * 2001-2020 * 2011-2020 * mezinárodní programy a projekty - země světa - 2001-2020 * čtenářská gramotnost - Česko - 2011-2020 * informační a komunikační technologie ve vzdělávání - Česko - 2011-2020 * hodnocení žáků - Česko - 2011-2020 * základní školy - Česko - 2011-2020 * výzkumné zprávy

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.