Počet záznamů: 1  

International marketing

  1. Král, Petr

    International marketing : theory, practices and new trends / Petr Král, Hana Machková, Markéta Lhotáková, Gina Cook. -- Second revised edition. -- Prague : Oeconomica, nakladatelství VŠE, 2016. -- 245 stran : ilustrace ; 25 cm. -- Na obálce: University of Economics, Prague, Faculty of International Relations. -- Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík. -- Anglické resumé. -- ISBN : 978-80-245-2152-7 (brožováno) : Kč 380,00.
    I. Machková, Hana II. Lhotáková, Markéta, 1971- III. Cook, Gina, 1970- IV. Vysoká škola ekonomická v Praze. Fakulta mezinárodních vztahů


    mezinárodní marketing * international marketing * kolektivní monografie

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.