Počet záznamů: 1  

Marketingový výzkum

  1. Tahal, Radek, 1970-

    Marketingový výzkum : postupy, metody, trendy / Radek Tahal a kolektiv. -- První vydání. -- Praha : Grada Publishing, 2017. -- 261 stran : ilustrace ; 25 cm. -- (Expert). -- Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík. -- Resumé: Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají - od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy, jednotlivá témata pojímají prakticky s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů a s konkrétními metodami a technikami kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Velká pozornost je zaměřena na moderní metody výzkumu, např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýzu a další inovativní metody. Nakladatelská anotace. Kráceno. -- ISBN : 978-80-271-0206-8 (vázáno).

    marketingový výzkum * výzkumné projekty * marketing - kvantitativní výzkum * marketing - kvalitativní výzkum * kolektivní monografie

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.