Počet záznamů: 1  

Marketing očima světových marketing manažerů

  1. Solomon, Michael R., 1956-

    Marketing očima světových marketing manažerů / Michael R. Solomon, Greg W. Marshall, Elnora W. Stuart ; [z anglického originálu ... přeložil Vladimír Paulíny]. -- Vyd. 1. -- Brno : Computer Press, c2006. -- [24], vi, 572 s. -- (Business books). -- ISBN : 80-251-1273-X (váz.) : Kč 1200,00.
    I. Marshall, Greg W


    marketing * strategický management * marketingová komunikace * marketingový výzkum * vývoj marketingu * marketingové pojmy * marketingové strategie * marketingový plán * marketingový mix * marketingové nástroje * marketingová analýza * spokojenost zákazníků * řízení vztahů se zákazníky * organizace a veřejnost * učebnice vysokých škol

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.